torsdag 16 juni 2011

Välkommen

Jag vill resa och ni är bjudna att följa med. Resans mål är inte definierat och vi vet knappt ens vart vi ska börja. Men så är det när man är kär i ett koncept. Jag gillar att resa. Att resa. Det visar på en färdriktning, man är på väg från punkt A till punkt B. Man träffar nytt folk, upplever nya äventyr och stöter på oväntade hinder. Längst vägen samlar man erfarenhet, kunskap, skratt och förhoppningsvis minnesvärda stunder.
Det är för de minnesvärda stunderna som jag skapade denna blogg. En inblick i mitt liv helt enkelt.
Nu börjar resan. Välkommen!
Bilden: Varm sommarnatt i Stockholmsförort.

2 kommentarer:

  1. Hej Tobbe! Kul att vara med från början då! Önskar dig en trevlig resa....;)

    Ps! Fin header du gjort :)

    SvaraRadera
  2. Tack Solveig! Det är fortfarande en del pyssel med bloggens layout innan jag är helt nöjd.

    SvaraRadera